Blå Station är ett av Sveriges intressantaste varumärken i möbel- & inredningsbranschen.
Vi producerar möbler för offentlig miljö med stark egen designprofil och hög kvalitet.

Vi behöver nu förstärkning i vår försäljning med administration & back-office arbete
Du får jobba i ett tight engagerat team tillsammans med våra erfarna säljare.
Du är intresserad av design och har känsla för kvalitet.
Du är strukturerad och har tidigare arbetat med försäljning eller kundservice.
Du har vana att arbeta i affärssystem och i Office-paketet.

Blå Station ligger i Åhus, där vi för närvarande är femton personer, varav hälften arbetar med marknad och försäljning. Vi har även ett showroom i Stockholm med en säljare på plats.
Vi söker nu två personer som båda kommer att vara stationerade i Åhus.

Arbetsuppgifter
Vi arbetar med både Sverige och utlandet, vår export står för drygt 50% av vår försäljning. På exportmarknaderna arbetar vi både med försäljning via agent och distributör men också direkt mot återförsäljare. I Sverige bearbetar vi själva både arkitekter, inredningsleverantörer och butiker. Bland dina uppgifter ingår bland annat kundservice via telefon, post och e-mail, säljassistans, administrativt arbete, offerter samt arbete i vårt affärssystem och i Excel. Även en rad andra uppgifter kommer att ingå i din arbetsbeskrivning.

Våra arbetstider är vardagar kl.8.00-17.00 Tillträde omgående.
Vi har löpande rekrytering.

Kvalifikationer
B-körkort
Svenska och engelska flytande
Annat språk som tyska, franska, spanska eller italienska i tal är ett plus
Datorvana och vana att arbeta i affärssystem.
Du kan arbeta i Officepaketet; Word, Excel, Powerpoint

Du skickar din ansökan bestående av CV och personligt brev via mail till
mimi@blastation.se

Skriv Ansökan BOA i ämnesraden