Blå Station i Åhus är ett av Sveriges mest intressanta varumärken inom möbel- & inredningsbranschen.
Vi producerar möbler för offentlig miljö med stark egen designprofil och hög kvalitet.

Vi behöver nu förstärkning i vår försäljning med administration & back-office arbete och söker en person med positiv energi, som jobbar lika bra i team som självständigt.

  • Du är strukturerad & lösningsorienterad och har tidigare arbetat med försäljning eller kundservice.
  • Du har vana att arbeta i affärssystem och i Office-paketet.
  • Du är intresserad av design och har känsla för kvalitet.


Blå Stations huvudkontor ligger i Åhus och vi har även showroom i Stockholm, Malmö och Göteborg Vi är för närvarande är 26 personer, varav 12 arbetar med marknad och försäljning. Vi söker nu 1-2 personer för den svenska marknaden som kommer att vara stationerade i Åhus. 


Arbetsuppgifter
Vi arbetar med både Sverige och utlandet, vår export står för ca 75% av vår försäljning. På exportmarknaderna arbetar vi både med försäljning via agent och distributör men också direkt mot återförsäljare. I Sverige bearbetar vi själva både arkitekter, inredningsleverantörer och butiker. Bland dina uppgifter ingår bland annat kundservice via telefon, post och e-mail, säljassistans, administrativt arbete, offerter & orderhantering i vårt affärssystem och i Excel. Även en rad andra uppgifter kommer att ingå i din arbetsbeskrivning

Våra arbetstider är vardagar kl.8.00-17.00
Tillträde omgående. Vi har löpande rekrytering.


Kvalifikationer

  • B-körkort
  • Svenska och engelska flytande
  • Datorvana och vana att arbeta i affärssystem.
  • Du kan arbeta i Officepaketet; Word, Excel, Powerpoint


Du skickar din ansökan bestående av CV och personligt brev via e-mail till mimi@blastation.se

Skriv Ansökan BOA i ämnesraden