Blå Station växer och vi har behov av förstärkning på Backoffice Ekonomi!

Blå Station är ett av Sveriges mest intressanta och innovativa möbelföretag med ett internationellt välkänt och etablerat varumärke, vi producerar möbler med stark egen designprofil och hög kvalitet för offentlig miljö.

Vi söker en person som kan assistera/avlasta vår ekonomichef med olika arbetsuppgifter, där det först och främst är arbete med Leverantörsreskontra och kundreskontra. Bokning av leverantörsfakturor, attesteringar, konteringar av journaler mm. Samt fakturering och avstämningar av betalningar, utlåningar mm.

Du har utbildning inom Ekonomi och det är positivt om du har arbetslivserfarenhet med liknande uppgifter. Tjänsten är ny hos oss och arbetstiden satt till 60-100%, beroende på vem du är, dina kunskaper och på hur tjänsten kan utformas. Vi har även behov med Backoffice Administration inom försäljning och vissa uppgifter kan eventuellt ingå i tjänsten. Är det dig vi söker?

Välkommen att skicka din skriftliga ansökan bestående av CV och Personligt Brev till mimi@blastation.se
Senast den 10 Januari 2023. Skriv BOEKO i ämnesraden.